A sport segít a dohányzásról való leszokásban

Leszokni a sportolásról, Futás és dohányzás: mi az igazság? Leszokni a sportolásról

Több kutatási eredmény is alátámasztja, hogy már a napi tíz perces testmozgás is jelentősen csökkenti a nikotin utáni vágyat.

hogy könnyen leszoktam a dohányzásról vélemények

Nos, mit gondolsz, megpróbálod? Ha már eldöntötted, hogy leteszed a cigarettát, menj biztosra.

leszokni a dohányzásról könnyen olvasható online ingyen

Napi tíz perc testmozgást mindenképpen tervezz be midennapjaidba, a fizikai erőfeszítés ugyanis megváltoztatja az agy aktivitását is, utóbbi pedig csökkenti a dohányáru utáni epekedést. A kutatók eközben megfigyelték a felmérésben résztvevők agyi aktivitását.

hogy lefogyjon, le kell hagynia a dohányzást

A bicikliseknek eközben hatvan olyan képet is megmutattak, amelyek között több, a dohányzást bizonyítottan kiváltó is volt. A rövid, ám intenzív sportolás után az agy e területein nem tapasztaltak megnövekedett tevékenységet, s maguk a résztvevők is arról számoltak be, hogy csökkent a cigaretta utáni vágyuk. A kutatók még csak találgatnak, mire is utalhat az agyi aktivitások közötti jelentős eltérés.

improvizált cigaretta

Feltételezésük szerint a fizikai megterhelés a dopamin boldogsághormon jelentősebb termelődését eredményezi a szervezetben, s ezzel magyarázható a nikotin iránti vágy csökkenése. A mozgás emellett a vérkeringést is megváltoztatja, úgyhogy az agytevékenység az önjutalmazás helyett amelyet a cigarettázás jelent a megterhelésre leszokni a sportolásról megfelelő reakcióra irányul. Fókuszban a Nő, KamaszPanasz a rovat legfrissebb cikkei Leszokni a sportolásról nem várt következmények Dohányzás és csuklás - Van összefüggés?

segít a testnek a leszokásról

Befolyásolja-e a dohányzás a fogamzásgátlók hatását? Kokain és impotencia - Összefügg? Kapcsolódó cikkek.

SUPERIOR EDZŐTÁBOR - Egy délutáni edzés