SZÍVDERÍTŐ A tudomány állása szerint így lehet leszokni a cigiről

Mikor és hogyan lehet a legjobban leszokni a dohányzásról, Leszokás a dohányzásról - Milyen szerek segíthetnek?

Ezek a dohányzásról való leszokás legjobb módjai a tudomány szerint Origo Ám ez nem mindig egyszerű feladat.

ha gyakran abbahagyom a dohányzást

A jó viszont hír az, hogy minden eddiginél több bizonyíték áll rendelkezésre a siker esélyei növelésének a legjobb módjairól. Most megmutatjuk azokat a különféle módszereket, amelyek a tudomány szerint egy próbát biztosan megérnek. A dohányzásról nem könnyű leszokni, még akkor sem, ha igazán eltökélt az ember.

gyógynövényes infúziók a dohányzásról való leszokáshoz

A nikotinfüggőség, az elvonási tünetek és a leszokás buktatói mind nehezíthetik az újévi fogadalom hogyan lehet leszokni a dohányzásról transzferrel. Nem véletlenül: napjainkban a dohány terjedt el leginkább a pszichoaktív élvezeti szerek közül és ha valaki mikor és hogyan lehet a legjobban leszokni a dohányzásról szeretne szokni a nikotinról, akkor nincs könnyű dolga.

A tudomány is segíthet a leszokásbanForrás: Dreamstime A The Conversation online tudományos portál most összeszedte a dohányzásról való leszokás legjobb módjait a tudomány mai állása szerint.

DOHÁNYZÁSRÓL LESZOKÁS könnyen?! - Teljes #könyvösszefoglaló

Viselkedési tanácsadás: a tudományos kutatások azt mutatják, hogy külső támogatással nagyobb valószínűséggel hagyjuk abba a dohányzást, mint egyedül. Több mint ezer ember bevonásával végzett tanulmány világított rá, hogy a leszokással kapcsolatos tanácsadás megnöveli a hosszú távú leszokók arányát.

Mit tehet, ha barátja komolyan aggódik a testtömegének növekedése, a súlygyarapodás miatt?

Távoli támogatás: jó hír, hogy a tanulmányok nem találtak egyértelmű különbséget a szemtől szemben nyújtott támogatás és a távoli, például telefonos vagy videohívásos tanácsadás, hatása között. Egyre több bizonyíték áll rendelkezésre arról is, hogy az SMS-ben nyújtott segítség is növelheti a leszokás mértékét.

  1. 5 tipp, ami segít leszokni a dohányzásról | BENU Gyógyszertárak
  2. Hogyan segíthetek másokat leszokni a dohányzásról? | newyorkhair.hu
  3. Leszokni a dohányzásról, amíg a férj dohányzik
  4. 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  5. Qigong, hogyan lehet leszokni a dohányzásról
  6. Mikor és hogyan lehet a legjobban leszokni a dohányzásról 8 tipp, amivel leszokhatsz a cigiről
  7. Elég riasztó szám.
  8. Hallgatni a dohányzásról való leszokást

Pénzbeli jutalom a leszokásért: a tudomány evidenciát talált arra, hogy azok a leszokást segítő programok, amelyek valamilyen módon jutalmazzák az embereket, hosszabb távú sikert garantálnak. Ezek a jutalmak lehetnek pénzbeli vagy utalvány formában, amiket a munkahelyek kínálhatnak világszerte és a dohányzás abbahagyásának azonnali, pozitív eredményével kecsegtetnek.

Az NRT néven ismert, nikotinpótló terápiát amely lehet tapaszt, gumicukor, spray vagy pasztilla évtizedek óta biztonságosan használják az emberek dohányzásról való leszokásában. Ezt az egészségügyi szakemberek is felírhatják, de sok országban recept nélkül is kaphatóak a gyógyszertárakban.

Válassza ki az Önnek megfelelő NICORETTE® terméket a leszokáshoz!

Varenicline USA-ban Chantix, nálunk Champix néven : egy olyan gyógyszer, amely enyhíti az elvonási tüneteket. A friss tanulmányok azt mutatják, hogy a vareniclin megközelítőleg megduplázza a sikeres hosszú távú leszokás esélyét, amit kizárólag az orvos írhat fel.

Elektromos cigaretta vagy e-cigaretta : egy, a közelmúltban készült tanulmány 12 ezer ember bevonásával megállapította, hogy az elektormos cigaretta segíthet az embereknek abban, hogy legalább hat hónapig abbahagyják a dohányzást, és valószínűleg jobban működik, mint az NRT és a nikotinmentes e-cigaretta.

A kutatók hozzáteszik azonban, hogy további bizonyítékokra van szükségük az e-cigaretta hosszú távú hatásaival kapcsolatban.

azt akarja, hogy hagyjam abba a dohányzást

A gyógyszeres kezelés és a viselkedéstámogatás kombinálása: tanulmányok szerint a tanácsadás és a terápia egyidejű alkalmazása nagyobb mértékben növeli a leszokás arányát, mint bármelyik önmagában történő módszer.

Csökkentse a napi adagot: ha valaki úgy érzi, hogy egyszerűen képtelen leszokni a dohányzásról, akkor a bizonyítékok szerint az is hatásos lehet, hogy minden nap megpróbálja csökkenteni a korábbi adagját. A szakemberek azt hangsúlyozzák: meglehet, hogy a dohányzás végleges abbahagyására több kísérletet is kell tenni, de ma minden eddiginél több módszer segíthet a leszokásban.